fbpx

Vi feirer 15 år og i den forbindelse har vi mange gode tilbud, både på tjenester og produkter.

tilbud

JUBILEUMSTILBUD DET ER VERDT Å FÅ MED SEG!

• 15% rabatt på alle tjenester (som ikke innebærer anestesi). Bestill time her.
  • 20% rabatt på alt av fôr
  • 30% rabatt på godbiter
  • 30% rabatt på utstyr til dyr

Tilbudene varer i perioden 15.04-22.04.

Har du noen spørsmål eller ønsker du å bestille time? Ta kontakt med oss.

øyelysing av hund

Du har kanskje hørt om øyelysing og så lurer du på hva dette er og hvorfor det er så viktig? Øyelysing er noe vi gjennomfører for å sikre at hunder som har en arvelig øyesykdom blir brukt til avl. Denne undersøkelsen er også noe vi gjør for å kunne hjelpe hunder med en arvelig øyesykdom.

katt hos veterinær

Tannproblemer er dessverre veldig vanlig blant katter, så mange som 80% av alle katter har tannproblemer. Dette er dyr som er flinke til å skjule smerter, det ligger i deres natur. Derfor er kan det være ekstra vanskelig for deg som eier å faktisk oppdage at katten din lider. Du bør alltid gjennomføre en årlig tannsjekk hos Lofoten Dyreklinikk, da kan vi sjekke at alt står bra til med pusen din. Om vi oppdager at noe ikke er som det bør være kan vi ta tak i dette på et tidlig tidspunkt, før det utvikler seg til noe mer alvorlig.

hund, smil, ingen tannsykdommer

Tannsykdommer er veldig vanlig hos hunder og så mange som 80% av alle hunder over 2 år får tannproblemer. Derfor er det viktig at du som eier er flink til å passe på tannhelsen til hunden din og at det blir gjennomført en årlig tannsjekk hos veterinæren hvert eneste år.